Náhradní díly Jawa arrow Diskuze
Diskuze
Vítej, Host
Prosím Přihlásit nebo Registrovat.    Zapomněli jste heslo?
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 (1 zobrazeno) (1) host
Jdi dolů Odeslat odpověď Oblíbené: 0
TÉMA: Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957
#4821
lupo (Uživatel)
Junior Boarder
Příspěvky: 28
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 9 Years, 1 Měsíc ago Karma: 0  
Pred časom som tento problém konzultoval so starším elektrikárom a ten mi poradil aby som tú cievku vyrobil na novo z lakovaného medeného vodiča rovnakého priemeru. Tak som to skúsil. Vyrobil som si "kopyto" na ktoré som presne navynul cievku podľa starej. Povrch cievky som ešte raz dal prelakovať elektrolakom. Cievku som nanovo zaletoval do ampérmetru a potom som skúšal jednosmerným napetím 6V s odberom cca 25 W a výchylku to ukazovalo. Opravený ampérmeter čaká na skúšku v motorke lebo zatiaľ skladám motor. Zdá s že to bude fungovať. Uvidíme.
 
Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
#4822
Uďa (Uživatel)
Platinum Boarder
Příspěvky: 624
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Pohlaví: Muž udamerotin1 TatranManetKlub l.opletal@seznam.cz Místo: Olomouc Nrozeniny: 1973-01-31
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 9 Years, 1 Měsíc ago Karma: 11  
Když jsme tady diskutovali o dobíjení, přišel jsem na jednu zkušenost. Sice byla drahá, stála mě 1 x baterka 450,- Kč a nové relátko 500,- Kč, ale vy se tomu můžete vyhnout. Když se spálí ta cívečka (je jedno u kterého stroje to je, mají ji včechny s bateriovám zapalováním), tak je to docela malér. Ta cívka totiž vede přebytečný proud z dynama na kostru stroje, aby nedocházelo k nadměrnému opalování kontaktů relátka. Dále když se ta cívečka spálí, nebo probije, tak vám relátko jede jen na první okruh. Pokud je baterka slabá, tak to není problém, ale když je nabitá, tak vám v okamžiku přechodu relátka na druhý okruh vinou velkého rázu proudu začne jiskřit relátko a pokud to nepravíte, opálí se vám kotakty a relé bude na vyhazov. Vinou toho jiškření dostává na frak i baterka. Je dobré tu cívku odzkoušet, myslím, že má mít 6-9 ohmů. Poučte se z mé chyby!
 
Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
 
Poslední editace: 19/04/2009 20:07 Od koho Uďa.
 
Název motorkář není sinonimem pro šílenec, ale znamená vyjádření životního stilu
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
#4848
Jawa kývačka (Uživatel)
Fresh Boarder
Příspěvky: 13
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 9 Years ago Karma: 0  
mám problém u svojí 250 s ampermetrem když to dám o jedno do leva tak by to mělo jet bez světel sice to jede ale vybijí to baterku tak to prepnu na druhý doprava na jízdu bez baterky a je to na nule ale nejdou zase vsětla ale jinak když sem měřil dobíjení tak to dobíjelo mám podezření že to bude zkratovat v ampérmetrunemáte někdo ten obrázek ampermetru pri jaké poloze má co fungovat myslím si že to tam skratuje protože aji když sem to zapoměl vypnou a nechal to na první poleze vlevo pro jízdu a došel druhý den tak byla baterka vybytá
 
Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
#4849
Uďa (Uživatel)
Platinum Boarder
Příspěvky: 624
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Pohlaví: Muž udamerotin1 TatranManetKlub l.opletal@seznam.cz Místo: Olomouc Nrozeniny: 1973-01-31
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 9 Years ago Karma: 11  
To chce více informací! Píšeš sice že dobíjí, ale kolik? Mělo by to dávat 7,5 V-7,9 V. Jinak je jasné, že se ti vybije baterka, když necháš polohu klíčku na jízdu bez baterie. Při téhle jízdě by měla být baterie odpojená! Pokud ji necháš v okruhu, proud si najde cestu do dynama a to odebírá na sucho 0,5 A, takže se baterka přes noc vybije. Pokud budeš chtít schema zapojení spínačky s ampermetrem, tak to bych měl mít. Napiš mi e-mail.
 
Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
 
Název motorkář není sinonimem pro šílenec, ale znamená vyjádření životního stilu
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
#4852
Jawa kývačka (Uživatel)
Fresh Boarder
Příspěvky: 13
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 9 Years ago Karma: 0  
mě se to vybíjí když to mám na první poleze pro jízdu když zapnu klíček tak to odebírá 2a a když to mám nastartovaný tak to odebírá 0,5 až 1a tak to vždycky po nastartování přepnu na jízdu bez baterije aby se to nevibylo ale potřebuju to spravit at fungujou světla vybíj se to na všechny tři polohy v levo to ná prostě pořád odběr i když je to zdechlí a když to nastartuju a začne to dobíjet tak se odběz z baterie zmenší jinak to dobíjí 6,3 až 6,9. Schéma nepotřebuju to má potřeboval bych spíš takověj ten nákres toho ampérmetru jak to vypadá zevnitř co má kdy být spojené
 
Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
#4853
lupo (Uživatel)
Junior Boarder
Příspěvky: 28
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Odp.:Dobíjení u 350 - typ 354/03 r.v. 1957 9 Years ago Karma: 0  
Mám nejaké schémy zapojenia, ale obrázky sú väčšie než je možné pripojiť. Najlepšie je poslať ich mailom. Ak budem mať Tvoju adresu tak Ti ich pošlem.
 
Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
 
Poslední editace: 13/05/2009 21:11 Od koho lupo.
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
Jdi nahoru Odeslat odpověď
Poháněno: FireBoardstáhnout poslední příspěvky do počítače

spacer.png, 0 kB
Povinné ručení online | Havarijní pojištění | Pojištění vozidel | Poviné ručení | Pojištění | Filmy ke stažení | Povinné ručení porovnání | Porovnání povinného ručení | Písničky s akordy | spacer.png, 0 kB