Náhradní díly Jawa

Nově v obchodě

A085 Víčko zadního kola JAWA -čz typ 352
A085 Víčko zadního kola JAWA -čz  typ 352
560,00 Kč
Přidat do košíku
D063 Pás na nádrž - Bizon
D063 Pás na nádrž - Bizon
520,00 Kč
Přidat do košíku
L047 Hřídel brzdového pedálu Bizon
L047 Hřídel brzdového pedálu Bizon
290,00 Kč
Přidat do košíku
A084 Rozpěrka zadního kola Pérák 250/350
A084 Rozpěrka zadního kola Pérák 250/350
160,00 Kč
Přidat do košíku
B075 Průchodka sytiče ČZ 150C
B075 Průchodka sytiče ČZ 150C
70,00 Kč
Přidat do košíku
B074 Kostka do krytu řetězu kývačka
B074 Kostka do krytu řetězu kývačka
80,00 Kč
Přidat do košíku
D059 Kryt řetězu Bizon
D059 Kryt řetězu Bizon
1350,00 Kč
Přidat do košíku
B073 Zástěrka čz typ 476,477,471,472
B073 Zástěrka čz typ 476,477,471,472
95,00 Kč
Přidat do košíku
D058 Držák bočních plechů JAWA Kývačka
D058 Držák bočních plechů JAWA  Kývačka
35,00 Kč
Přidat do košíku
Pionýr se po 50 letech vrací Tisk E-mail

Nový PionýrPraha (MF Dnes, 6.9.2006) - Motorka Pionýr zvaná Pařez, která byla před padesáti lety snem všech českých teenagerů, se vrací na trh.

Včera se začala prodávat modernizovaná kopie tohoto motocyklu s názvem New Pionýr. Stroj se od svého předchůdce příliš neliší. Jedním z nejpatrnějších rozdílů je kromě mírně odlišných tvarů to, že pionýra nyní pohání motor Honda.

Výrobcem nového „pařeza“ je firma Motoscoot. Včera motocykl oficiálně představila před Národním technickým muzeem v Praze. „Chtěli jsme dát národu retro motorku, která byla ve své době velmi oblíbená,“ říká ředitel Motoscootu Milan Večes s tím, že už je rezervováno asi 140 z limitované série 555 kusů. Cena pionýra z této edice je 38 555 korun. Na trhu bude i levnější sériová verze za 28 890 Kč.

Nápad vyrábět nového „starého“ pionýra, který stál v padesátých letech dva tisíce korun, měl podle Večese majitel firmy Pavel Brída. Ten se dohodl s Jawou ze skupiny kolem podnikatele a automobilového závodníka Antonína Charouze, jež vlastní značku, a založili alianci firem. Ta pak model vyvinula.

Nový pionýr se paradoxně vyrábí v Číně, kde Motoscoot loni otevřel novou továrnu.

„Zisk z pionýra nebude tak velký jako z běžných motorek. Je to prostě spíš nostalgie pro pány nad čtyřicet let,“ dodal Večes.

Image  Image

 

Technická data

motor jednoválcový čtyřtakt, vzduchem chlazený licence HONDA MONKEY)
Motor lze upravit i na obsah 72 ccm, 80 ccm, 110 ccm a 125ccm (12,5 koně a max. 105 km/h)
Tyto úpravy jsou ale určeny jen pro závodní účely !!!
výkon 2,6kW / 8600ot/min
rám jednosedadlový typ,
+ dvousedačka a dobové zadní světlo
zapalování C.D.I. bezkontaktní
start nožní páka
převodovka manuální (4 rychlostní)
váha (poh.) 76 kg
reál. spotřeba 1,4 lt/100km BA-95N
objem nádrže 2,8 lt (rezerva je 0,8 lt včetně)
brzdy obě čelisťové
akumulátor 6V – 4 Ah
max. rychlost 62km/hod (umí ale i 80 km/hod)
rozměry 1780mm D, 670mm V, 980mm Š
pneumatiky 2 1 x 17 P, 2,5 x 17 Z
homologace euro 3 (nejpřísnější norma), homologace platí o pro dvousedačku
barvy limitovanou edice prvních 555 kusů je v originalni jawácké barvě se zlatou linkou a replikou hnědého původního sedla
 

:: Přihlášení­ ::






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!
CK Rajbas - dovolená na motorce

spacer.png, 0 kB
Povinné ručení online | Havarijní pojištění | Pojištění vozidel | Poviné ručení | Pojištění | Filmy ke stažení | Povinné ručení porovnání | Porovnání povinného ručení | Písničky s akordy | spacer.png, 0 kB