Náhradní díly Jawa arrow Diskuze
Diskuze
Vítej, Host
Prosím Přihlásit nebo Registrovat.    Zapomněli jste heslo?
VAPE na jawa 350/634 (1 zobrazeno) (1) host
Jdi dolů Odeslat odpověď Oblíbené: 1
TÉMA: VAPE na jawa 350/634
Avanti (Uživatel)
Fresh Boarder
graphgraph
Odhlášení uživatelé Klikněte sem pro zobrazení profilu uživatele
Odp.:VAPE na jawa 350/634 10 Years, 7 Months ago Karma: 0  
Zdravím.
KOupil jsem si VAPE SZ13 do své 350/634. Motorka prodělala celkovou opravu s pár úpravama a novou elektroinstalaci s montáží tohoto zapalování. Zapalování nefungovalo. PO první reklamaci, kdy mi ve VAPE řekli, že je zapalování v pořádku jsem nechal u dvou elektrikářů zkontrolovat elektroinstalaci. Oba nezávisle na sobě mi řekli že elektrika je v pořádku a chyba je ve VAPE. Následovala druhá reklamace a ejhle, vyměnili mě zapalovací cívku. Poté motocykl jel a startoval tak jak má. Vše fungovalo asi 100 kilometrů. Na cestě motocykl ztratil výkon a přestal jet. Po kontrole a zkoumání jsem zjistil, že nehází jiskru. Zapojení bylo po kontrole v pořádku tak jsem poslal zapalování opět na reklamaci. To mi však poslali opět se slovy - JE V POŘÁDKU. Jsem z toho už zoufalý. Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo nevíte co bych měl ještě zkontrolovat?? Díky předem za všechny rady

Zpráva moderátorovi   Přihláýšení Přihláýšení  
  Administrátor zablokoval přístup pro neregistrované.
kupr77 (Uživatel)
Fresh Boarder
graphgraph
Odp.:VAPE na jawa 350/634 7 Years, 2 Months ago Karma: 0  
zdar mam takovy problem koupil jsem si zapalovani vape a po naistalovani bylo vse ok ale pak se jawa rozbila dal jsem jinou kliku ze stejne motorky vsechno jsem dal do kupy ale jeden valec pali jak ma ale ten druhy strili nevite nekdo cim to muze byt dik za odpoved a jedna se o jawu 634

etmipamidzi (Uživatel)
Fresh Boarder
graphgraph
Odp.:VAPE na jawa 350/634 7 Years ago Karma: 0